close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

לימודי קוסמטיקה למקצוע מבטיח

מערכת שורשא אלול, תשעט01/09/2019

כדי לעסוק בתחום הקוסמטיקה עליכם להיות מוסמכים ולהציג תעודה על ההכשרה שעברתם ושסיימתם אותה בהצלחה

תגיות:
טיפולי קוסמטיקה ואסתטיקה זהו תחום הולך ומתפתח מה שפעם היה מריטת שערות ומסכות פילינג היום כבר פסה ועכשיו מדובר על עולם אחר לגמרי, תחום שנעזר המון בפיתוחים טכנולוגיים חדשניים שעושים פלאים לגוף מהצרת היקפים באמצעות מכשיר להמסת שומן ועד הסרת שיערות במכשיר לייזר.

בעקבות הטיפולים החדשניים המודעות לטיפולי הקוסמטיקה הולכת וגוברת ונשים וגברים כאחד נוהרים מידי חודש בחודשו למכוני היופי בכדי לעבור טיפולים, בין אם זה פילינג לפנים או בין אם זה הצרת היקפים והסרת שיער בלייזר.

כמובן שככל שהביקוש עולה ככה נפתחים יותר מכוני יופי והזדמנויות תעסוקה
צצות להן בין אם זה כעוסק עצמאי או כשכיר.

איך משיגים עבודה בתחום הקוסמטיקה החדשנית?
ובכן כיוון ובתחום זה תעסקו במתן טיפול פיזי לאנשים, טיפול שבמקרים רבות יש בו סיכון למטופל (זיהומים, כוויות, פגיעה בראייה וכ"ו..) יש דגש גדול מאד על מקצועיותו של המטפל, על ההבנה שלו או שלה באופן הטיפול, ביכולות של המכשיר, במגבלות, בסכנות ובהפחתת סיכונים.

בדיוק בשביל הכשרה זו קיימים בתי ספר ללימודי קוסמטיקה בעלי הרשאה מיוחדת ללמד ולהכשיר מטפלים בכל רחבי הארץ עד להסמכתם המקצועית תוך שילוב של לימודי תיאוריה ולימודי פרקטיקה כלומר, חלוקה לשיעורים שיושבים בכיתה ולומדים מול לוח ומחברת ושיעורים שמיישמים את התיאוריה במעשי על מטופלים יחד עם מדריך.

בשורה התחתונה כדי לעסוק בתחום עליכם להיות מוסמכים ולהציג תעודה על ההכשרה שעברתם ושסיימתם אותה בהצלחה.

אילו מקצועות ניתן ללמוד בתחום הקוסמטיקה / אסתטיקה?
• קורס איפור קבוע - טרנד חזק מאד היום בישראל ובעולם בכלל הוא שימוש בקעקוע דמוי איפור כדי לקבע את המראה במקום לבזבז זמן יקר כל יום לעשות אותו עם איפור רגיל, בקורס איפור קבוע תלמדו כיצד עושים איילינר והצללות, גבות, עבודה עם כלים חדשניים ועוד.
• קורס מניקור פדיקור - אחד מהטיפולים הפופולאריים ביותר שקיימים היום, כדי להיכנס לשוק העבודה ולעבוד בתחום תוכלו ללמוד בקורס מניקור פדיקור איך בדיוק מאבחנים בטרם הטיפול את כף היד או הרגל, שיטות שיוף, מריחת לק מקצועית, התמודדות על מחלות שמצריכות מכם טיפול מיוחד, היכרות עם המכשירים הכי חדשניים ועוד.
• קורס הסרת שיער בלייזר - אם בעבר נשים היו קהל היעד הבלעדי או לפחות המרבי היום טיפול הסרת שיער בלייזר מאד מקובל ופופולארי בקרב נשים וגברים כאחד וככל שהתחום הזה לוהט יותר ככה גם מקומות העבודה בתחום וההזדמנויות העסקיות שלכם לפתוח מכון להסרת שיער בלייזר משלכם, כדי לעסוק בתחום יהיה עליכם לעבור קורס הכשרה מתאים לסוג המכשיר.
• קורס בניית ציפורניים - עוד טיפול קוסמטיקה שמאד פופולארי ונפוץ בשנים האחרונות הוא טיפול בניית ציפורניים שמאפשר לכל אישה (או גבר) לעשות בניית ציפורניים בצורות, גדלים וצבעים שונים, בקורס תלמדו שיטות חדשניות וטרנדיות.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה